پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید علی محمدمرادپسندی

 

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب ایران و با درود فراوان بر شهدای ایران عزیز و پدر ومادر عزیرم . از من راضی باشید ... نگذارید اسلحه من به زمین بیافتد ، اگر شهادت نصیبم شد گریه نکنید تا دشمن سوء استفاده نکند

سنگرها را خالی نکنید که باعث شکست می گردد.

پدر ومادر عزیزم ، شما افتخار کنید که مثل من یک پسر داشته اید در راه خدا داده اید

پدر جان دلم خیلی می خواست بروم جبهه تا یک روز با دوستانم رفتم در بسیج . بعد مارا به آموزش بردند و بعد به جبهه .خیلی خوشحال شدم که این سعادت نصیبم شده است .

پدرجان ، اگر شهادت نصیبم شد من را در زیارت ور مزار شهدا دفن کنید و حاج آقا نقیب پور مرا در خاک بگذارد . 

دوعامل مهم در پیروزی انقلاب  ، متهعد بودن مردم و کمک امام زمان (عج ) می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد