پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید عبدالحسین پورصدیقی

امروز روزی است که قیام پیامبر اسلام  و حسین(ع)  توسط روح خدا، خمینی بت شکن ، تجدید گشته است . از امت شهید پرور میخواهم که پشتیبان این رهبر باشید واز رهبری اطاعت کنند.

پدر ومادر عزیزم ،  مسلمین دوقبله دارند یکی کعبه برای زیارت دیگری کربلا برای شهادت .

من نمی دانم عازم کدام جبهه هستم ولی انشالله در هر جبهه ای که بروم هدفم برچیدن کفراست ، هدفم برعلیه آنهایی است که در مقابل اسلام ایستاده اند.

پدرومادرعزیزم! ازشما خیلی خیلی ممنون می باشم که مرا بزرگ کردید وبه جبهه جنگ فرستادید تا بتوانم با دشمن بجنگم ومن هم به ندای هل من ناصر ینصرونی امام لبیک گفتم و به جنگ رفتم . گرچه کوچکتر از آنم که ادعای پیروزی در مکتب امام حسین (ع) بکنم .

از خواهران مهربانم می خواهم که همچون بانوان صدر اسلام زینب وار به اسلام و مسلمین خدمت کنند بلکه امروز روزی است که قیام پیامبر اسلام و حسین (ع) توسط روح خدا خمینی بت شکن تجدید گشته است .  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد