پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید ان جعفری

بوسه پدرشهید بر رخسار فرزند شهید خود 

پدر 

 

معلم شهید جعفری  

 

دانش آموزشهید جعفری  

 

 

 

  معلم شهید جعفری

 

 

شهید ایرج جعفری 

با درود سلام بر مهدی صاحب الزمان و نایب بر حقش منجی عالم بشریت و مرد تقوا وانسانی که مسیر او به سوی  حزب الله میباشد که عشق تمامی رزمندگان است. ای امام زمان عزیز،عزیز ترین جانمان ،  سراسر عمر ما فدای لحظه هایی  از لحظه های عمر گرانبهای تو ،ای امام برایمان ثابت شده است  که بدون عشق تو،  نمی توان عاشق مهدی شد.

شهید ابوطالب جعفری 

علت انگیزه بنده  در رفتن  به جبهه نبرد حق علیه باطل لبیک گفتن به ندای هل ناصر ینصرنی (1)  حسین زمان خویش بوده چون ایشان را تنها  رهبر اسلامی در عصر فعلی می دانم .وپیروی از امر و فرامین این پیر جماران را بر خودودیگران لازم می دانم همچنان اعتقاددارم هر آنچه را که الان تحت عنوان (استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی ) داریم جز با یاری خداوند کریم و تلاش پیگیر و رهنمودهای فراوان پیر جماران امام امت خمینی رهبر کبیر و ایستادگی دلیر مردان صحنه های پیکار حق علیه باطل به دست نیامده است

.(1) امام حسین در روزعاشورا منتهی الامال ج 1 صفحه 713

بنده از وظایف اسلامی خویش دانسته تا در جهت یاری رساندن به نیروهای اسلام وقران عازم جبهه ها شوم ودر این رهگذر در حد توان خویش جهت رویارویی با استکبار واذنابش صدام بعثی تلاش و مجاهده خواهم نمود ، اگر چنانچه خداوند تبارک وتعالی مشیت و خواستش براین تعلق گرفته باشد تابااین حقیر معامله ای نماید ، شربت شهادت نوشیده وبه آرزوهای دیرین خویش جامه عمل بپوشانم ودر جوار رحمت حق ، اسوده خاط ارتزاق نمایم .

شهید غلامرضا حسن عباسی

  شهید غلامرضا حسن عباسی

 

اعزام بسیجیان به جبهه های جنگ اسفند ۶۰ ( شهید غلامرصا حسن عباسی نفر وسط )

پیکر شهید غلامرضا حسن عباسی تاریخ شهادت سال ۱۰/۲/۶۱ 

شهید غلامرضا حسن عباسی

امیدوارم که خداوند اسلام وقران را یاری فرماید و اسلام حقیقی را در جهان به رهبر ی امام خمینی  که زمینه سازی انقلاب مهدی عج  می باشد، بدست ان حضرت بسپارد پر از عدل عدالت  قرار بگیرد. 

از آنجائیکه خداوند متعال وظیفه مقررفرموده واسلام وقران در خطر بود وبه دستور رهبر کبیر ما امام خمینی (ره) اسلام و قران را یاری کنید ، ما هم به عهد خود وفا کردیم وجواب ایشان را لبیک گفته ایم چون رهرو امام می باشد ، حکم او برما واجب است .امیدواریم که خداوند اسلام وقران را یاری فرماید و اسلام حقیقی را در جهان به رهبری امام خمینی که زمینه ساز انقلاب مهدی (عج) می باشد وبه دست آن حضرت بسپارد وجهان را پرازعدل وعدالت بکند .                        

شهر عباس اباد مازندران

عباس آباد در غرب مازندران واقع شده که از شمال به دریا واز جنوب به کلاردشت واز شرق به چالوس واز غرب به تنکابن منتهی می شود . ساحل های زیبای دریای خزر و جنگل های دیدنی و آب وهوای مرطوب موجب جذب هر گردشگری می گرددراه ارتباطی به تهران از طریق جاده چالوس و جاده کلاردشت می باشد