پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید صفر زینتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرودگارا اینک برای رضا وخشنودی تو وبه امر خلیفه بر حق تو که نائِب امام زمان (عج)نیز می باشد قدم به صحنه جهاد برعلیه کفر گذاشتم به آن امید که یا مرا به فیض شهادت برسانی تا شاید کفاره ای باشد برای محو گناهانم و ادای دینی درقبال جمهوری اسلامی و مرا بیامرزی وتوبه ام بپذیری که در همه حال به تو نیازمندیم و غیر از تو کسی را نداریم.  

ای خدای من بسیار در تلاش بودم تابرای تو باشم وبرای تو مخلص باشم و هر چند که لطف تو شامل حالم بود ولی شرمنده وسر افکنده ام وامید بخشش دارم .

خداوندا تو خود شاهدی که از مردن هراسی ندارم وبرای من شهادت بسیار شیرین است زیرا که من شهادت را از روی شناخت وآگاهی دریافتم نه از روی جهل ونادانی، شهادتی که امیرالمومنین می فرماید((بهترین مرگ شهادت است))،زیرا که باعت بقای نام نیک در دنیا وثواب آخرت است.((سوگند به آن خدایی که جان پسر ابی طالب در دست اوست هزار ضربه شمشیر برای من آسان تر از مرگ در بستر می باشد.))(1).خداوندا به محمد (ص) به خمینی ات سوگند که گرانبها تر از جانم متاعی ندارم  که بدهم اینک مرا گلگون شده و تکه تکه شده بپذیر.                                                                                                   

(1)نهج البلاغه،خطبه 123