پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید غلامحسین رجبی

خواهرم ، من  از خیلی روزهای پیش عاشق کسی شده ام که دلم برایش لک زده و بی پروا مرا از خانه به اینجا کشانده واقعا سرگشته و حیرانم فقط تنها یک مانع برایم وجود دارد که قفس های آهنی دائما وجودم را به آتش می کشد وروحم را می آزارد و امیدوارم روزی این قفس های تن را بشکنم وبه سوی معشوقم که معبود من است پرواز کنم در حجله ملکوتی  راز ونیاز کنم .

خواهرم از دنیا رفتم ، راه دوری نمی روم منزل من نزدیک خانه شما است . چه نزدیک است این منزل دور و چه سربلند است این خانه سر به زیر، ای خانه سر به زیر سربردار که به کلبه تو میهمان می آید .

 دلم می خواهد هرچه زودتر بر سجاده خون نماز شهادت بخوانم .  

 

شهید علیرضا جاری

من بنا به وظیفه هرمسلمان که که وقتی اسلام و ناموس خودرا در معرض خطر می بینیم و می بینیم که این غارتگران واین جهانخوران منتظرند درهرلحظه اسلام را ازبین برده و مسلمانان را از صراط مستقیم منحرف کرده  وآنهارا از رحمت خداوند به دور کنند وظیفه خود می دانم که در جبهه جنگ حضور یافته وتا خون در رگ هایم در حرکت است بر این دشمنان از خدا بی خبر بخروشیم .

تبلیغات دشمنان اسلام براین اساس است که مسلمانان از کشورهای دیگر به خروش نیایند و تن به ذلت دهند . پیشنهاد این حقیر این است که صدای اسلام را به گوش جهانیان برسانیم وبرای آزادی قدس تمام مسلمین جهان به خروش آیند وبه راحتی ظلم وبیداد را ریشه کن کنند . 

مادر عزیزم ، دلم خیلی می خواست پیش شما بمانم وجبران زحمات شمارا بکنم ولی دیدم اسلام در خطر است . آری اسلام خیلی عزیزتر است .

مادر جان خیلی کوشش کردم چیزی بهتر از جانم را پیدا کنم و نثار اسلام بنمایم ولی نیافتم ، بهرحال مرا حلال کنید .       شهید علیرضا جاری  

 

 

شهید مجید بهاری

با درود وسلام بر امام زمان وبا درود و سلام بر نایب برحقش امام خمینی و با درود بر رئیس جمهمور برادر خامنه ای و با درود بر شهدای کربلای حسین تا کربلای ایران و با درود بر خانواده شهدای ایران و با درود بر معلولین و مجروحین جنگی و با درود بر تمام خدمتگزاران به مردم و مملکت .  

شهید مجید بهاری