پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید غلامحسین رجبی

خواهرم ، من  از خیلی روزهای پیش عاشق کسی شده ام که دلم برایش لک زده و بی پروا مرا از خانه به اینجا کشانده واقعا سرگشته و حیرانم فقط تنها یک مانع برایم وجود دارد که قفس های آهنی دائما وجودم را به آتش می کشد وروحم را می آزارد و امیدوارم روزی این قفس های تن را بشکنم وبه سوی معشوقم که معبود من است پرواز کنم در حجله ملکوتی  راز ونیاز کنم .

خواهرم از دنیا رفتم ، راه دوری نمی روم منزل من نزدیک خانه شما است . چه نزدیک است این منزل دور و چه سربلند است این خانه سر به زیر، ای خانه سر به زیر سربردار که به کلبه تو میهمان می آید .

 دلم می خواهد هرچه زودتر بر سجاده خون نماز شهادت بخوانم .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد