پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید فرهاد محمد پور

 

به یاد امام باشید ، اورا دعا کنید ، از خدا بخواهید، این پیر جماران را برای تمامی مستعضفان جهان حفظ بفرماید .

خدواندا ایثاری برمن ده تا در راه تو جان بازم ، خداوندا از تو می خواهم که مرا زار در دشمن بمیرانی ولی در بستر نمیرم . خدواندا تو خود می دانی که قدم هایی را که به سویت تا سرحد جان برداشته ام واین هدیه ناقابل ام را در راه تو صرف کردم .

 ای یزدان منان تو خود می دانی که تمامی این جهادگیری ها ، به خود تو قسم نه برای کسب نام بود ونه برای تکبر و ریا ونه از روی غرور و خودبینی ، لکن از زمانی که به عظمت تو فکر کرده ام راستی خودرا دربرابر تو آنقدر حقیر و گنهکار دیدم که شاید جانم را نثار نمودم تا جانم بتواند جبران اعمالم باشد . گذشته از این در راهت چیزهایی نهفته است که شوق و علاقه مرا نسبت به شهادت و جان باختن در راهت زیاد می کند.

من به عنوان برادر کوچک  به شما سفارش می کنم که این دعای کمیل و نمازجمعه را باشکوهتر برگزار کنید ای نسل جوان روشنفکر که طاغوت را از صحنه روزگار به زباله دان تاریخ ریختید چون واقعا این دعاها دل آدم را عاشق و شیفته امام زمان می کند . امام را یادکنید همچون علی (ع) پیغمبر را یاد می کرد و اورا دعا کنید از خدا بخواهید که این پیر جماران را برای تمامی مستضعفان جهان حفظ بفرماید . به خدا مردم ، این دعاها اثر دارد این ناله ها اثر دارد .

وتوای مادرم که فرزند بزرگ کردی تا با خونش درختی را به ثمر برسانی که امروز جهان کفر به فکر جای فرار باشد . به صدام هشدار بده که ای صدام تو شمشیر بریز و من خون ، و خون بر شمشیر پیروز است . امام را دعا کن چون دلت شکسته امت ، دعای شما موثر می باشد .

حال خواهراننم و برادارنم شما را بخون پاک شهدا قسم می دهم که این سنگرم را خالی نکرده و سلاحم را بردارید و یاد امام باشید . بگذرید از جان که جان دنیا بس نعمت ناقابلیست .

در خاتمه پیامم به توای مادرم ، برایم گریه مکن ، بر مزارم هرشب جمعه بیا واز خدا بخواه که فرج مهدی را نزدیکتر بگرداند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد