پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

پیام تصویرشهدای شهرستان عباس آباد

تصاویر و دست نوشته های شهدای شهرستان عباس آباد مازندران

شهید حسن شهردمی

 

ای امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران ، نور خدا در کشور ما جلوه گر شده است و خداوند نعمت بزرگی به ما عطا فرموده است . وجود امام بزرگوار که مارا از ظلمت و جهالت به سوی نور هدایت نمود . قدر این نعمت بزرگ خداوندی را بدانیم . همواره مرید و مطیع ایشان باشیم و با پشتیبانی قاطع از ولایت فقیه و روحانیت مبارز که همیشه پرچمدار نهضت اسلام بوده اند زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) باشیم .

به مصداق آیه شریف قران کریم و لبیک گفتن به ندای (( هل من ناصرینصرونی ))امام بزرگوار وبرای جهاد در راه خدا و دفاع از مکتب و عقیده ام به سوی جبهه های نور هجرت نمودم تا به یاری اسلام عزیز که تنها نجات دهنده مسلمین و مستضعفان عالم از چنگال استکبار جهانی می باشد بشتابم .اسلامی که از بدو ظهورش همواره با کفر در ستیز بوده وبا تلاش ومبارزه پیامبران و امامان معصوم این رسالت سنگین الهی به ما رسیده است و امروز این پرچم پرافتخار را امام بزرگوارمان بر دوش گرفته وبرای رهایی مظلومان عالم به پیش می رود تا جهان کفر را جهت ظهور حضرت بقیه الله (ع) مهیا نماید .

واگر عدالت را به جای ظلم می پسندید وبا ستمگران مخالفید و دوست مظلومان هستید؟ باید در راه خدا جهاد نمایید. جهادی که قران برای هرکس در حد توان و اندازه خود معین فرموده است و همه این تلاش و کوشش باید خالص برای رضای خدا باشد .

انسان آگاه و آزاده ، دراین راه مقدس ، سختی ها و رنجها را تحمل می کند ودر این راه استقامت بخرج می دهد و خون ناقابل خویش را برای استقرار قوانین الهی ایثار می کند ، تا در جهان آخرت ، خداوند منان بهشت رضوان را جایگاه او قرار دهد.

ای امت حزب الله وای پیروان حسین و یاران روح الله ، خداوند قومی را گرامی می دارد و فتح و نصرت خودرا برآنان نازل می کند که متقی بوده ودین خدارا یاری کنند غیر از این خداوند متعال برقومی امتیاز قائل نخواهد شد. پس اگر حکومت اسلام را برجهان می خواهید اگر آزادی مقرر در قران را می خواهید ؟ آزاده باشید .

جوانان غیور وحزب الله ! سلاح برادران شهیدتان را برگیرید وبه میدان نبرد بشتابید و تا فتح نهایی کربلا و قدس عزیز از چنگال کفار آرام نگیرید و تا آخرین قطره خون پاک خویش جهت حاکمیت اسلام و نجات مظلومان از سلطه ظالمان در راه خدا جهاد نمایید که پیروزی نزدیک است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد